Contact     


   Parkstraat 1b      T:
0653683955
   6881 JA VELP    M:
Info@ludosgym.nl
                                 
    Volg ons
   How to Create an Instagram Logo

 

   Geopend           
Maandag - Donderdag 
07.00 - 12.00 | 17.00 - 22.00 
Vrijdag
07.00 - 12.00 | 17.00 - 20.00
Zaterdag - Zondag
08.00 - 12.00

Logo



Algemene voorwaarden



1. Opzeggen van het lidmaatschap dient vier weken vooraf te geschieden via het versturen van een mailtje naar info@ludosgym.nl. De opzegtermijn van vier weken start op de eerste dag van het verstuurde mailtje, mits het jaarcontract volledig is uitgediend. Bij opzegging wordt er dus altijd minimaal nog één keer geïncasseerd. Zonder schriftelijke (mail) afmelding kan het lidmaatschap niet beëindigd worden. Mondelinge of telefonische afmeldingen kunnen niet in behandeling worden genomen.

2. De afgesloten jaarabonnementen hebben een vast karakter. Het is niet mogelijk om in deze periode te veranderen naar een abonnement met minder aantal bezoeken per week, of het abonnement te blokkeren. Upgraden naar meer bezoeken per week is wel mogelijk. Let wel op dat bij het wijzigen van een jaarabonnement, het jaarcontract opnieuw start op de datum van de wijziging. Bij maandcontracten is aanpassing onbeperkt mogelijk.

3. Niet nakomen van de eerste betaling via automatische incasso betekent dat deze stornering vanaf de volgende periode alsnog wordt geïncasseerd. Lukt ook deze afschrijving niet? Dan ontvangt u een mail met een betalingsherinnering en een verhoging betreffende de administratiekosten. De administratiekosten bedragen € 5,- per herinnering. Niet nakomen van de eerste herinnering binnen 7 dagen betekent dat er opnieuw een herinnering wordt gestuurd met een verhoging. De te betalen verhoging voor de tweede herinnering is 10,-. Niet nakomen van de tweede herinnering betekent dat er rechtsmaatregelen worden genomen. De kosten voor deze stappen zijn voor de persoon die zijn betalingsverplichtingen niet is nagekomen. Vervolgens wordt de toegang tot de Gym ontzegd.

4. Als lid bent u zelf verantwoordelijk uw persoonlijke (NAW) gegevens, bekend bij Ludo’s Gym, up to date te houden zodat correspondentie vanuit deze organisaties mogelijk is.

5. Ludo’s Gym behoudt zich het recht voor, de pakketkosten éénmaal per jaar te verhogen (dit geldt ook voor jaarcontracten en PT trajecten)

6. Bij langdurige ziekte of bij een blessure is het in overleg, mogelijk voor een tijdelijke stopperiode in aanmerking te komen. Dit is mogelijk door middel van een mail te sturen naar info@ludosgym.nl, telefonische of via een bezoek aan ons sportcentrum. Hierbij geldt een maximum van 8 weken. Na deze 8 weken wordt automatisch uw pakket weer hervat. Heeft u een jaarcontract, dan wordt het aantal weken dat uw jaarcontract stopgezet is aan het einde van de looptijd toegevoegd. Dit geldt niet bij maandcontracten. Bij personal training en coaching trajecten kan bij blessures het traject in overleg doorgeschoven worden.

7. Op feestdagen is Ludo’s Gym gesloten. Deze dagen worden vooraf aangekondigd via een nieuwsbrief, en op onze social media kanalen, en/of op de internetsite. Tijdens de vakantieperiode zijn er aangepaste tijden. Voor deze periode geldt het reguliere abonnementstarief.

8. Ludo’s Gym geeft u de mogelijkheid kostbaarheden op te bergen in kluisjes. Wij raden u echter aan waardevolle bezittingen thuis te laten. Ludo’s Gym is niet aansprakelijk voor vermissing, verduistering, diefstal, schade, zowel direct als indirect, respectievelijk van of aan goederen van deelnemers. Sporttassen of andere bagage mogen niet worden meegenomen in de trainingszaal.

9. Het gebruik van consumpties binnen onze sportcentra is alleen toegestaan in een afsluitbare bidon/fles. Zelf meegebrachte dranken zijn toegestaan. In de trainingszaal zijn etenswaren niet toegestaan.

10. Aanwijzingen van de trainers dienen te allen tijde te worden opgevolgd. Voor eventuele blessures die ontstaan door onoordeelkundig gebruik van de attributen en apparaten bent u zelf verantwoordelijk. Tevens is Ludo’s Gym niet aansprakelijk voor eventuele ongevallen van deelnemers. Stel bij twijfel altijd vragen aan de aanwezige trainers.

11. Binnen schoenen en sportkleding tijdens het sporten is verplicht. Het gebruik van een grote badhanddoek op apparaten en matjes is eveneens verplicht. U dient uw schoenen bij de deur te wisselen bij binnenkomst. De zalen mogen alleen betreed worden met schone binnen-schoenen.

12. Zoals u wellicht hebt opgemerkt, vragen wij u om uw persoonsgegevens te verstrekken. Wij verzamelen deze gegevens uitsluitend uit veiligheidsoverwegingen, ten behoeven van het leveren van een sportabonnement en voor het opstellen van een voor u verantwoord en passend begeleidingsadvies. xxx zal uw persoonsgegevens zorgvuldig verwerken en niet aan derden verstrekken. Zonder uw toestemming zal xxx uw persoonsgegevens niet verwerken.

13. Wij verzoeken onze leden om het geluid van de mobiele telefoons uit te zetten. Wij gunnen iedereen de mogelijkheid om rustig en ontspannen te werken aan gezondheid en geest.

14. Op onze voorwaarden is het Nederlands Recht van toepassing.

Login

Onthoud mijWachtwoord kwijt?

Meld je aan

Contactgegevens
Adresgegevens
Volgende stap
wijzig
IBAN
Abonnement
Accountgegevens

Proefles

Meld je aan

Gym
Abonnement

Scan QR code:

Ludosgym WEB
X
Installeer de APP op uw toestel voor meer functies
Install this app on your iPhone: tap share and then Add to homescreen
Offline
Cookie melding